18 Ocak 2011 Salı

Şenay'dan İlk Hediye Çekilişi-1 MART


1..ürün: Avon Skin So Soft Vücut Şampuanı. Ben kokusuna bayıldım fakat zaten başka bir vücut şampuanı kullandığım için bunu henüz hiç kullanmadım.
2.ürün: El yapımı atkı.Çok az kullanılmış. Açık mavi, pembe, beyaz ve aralarından altınımsı bir renkte parlak ip geçiyor. 7-8 karış uzunluğunda ve iki ucu 4 parçaya ayrılıyor.
3.ürün: Mor flar/atkı/saç bandı. mor, lila, eflatun ve beyaz renklerden oluşuyor. El yapımı.
4.ürün: beyaz fular/atkı/saç bandı, arkadaşım da bunlardan vardı ve o saç bandı olarak kullanıyordu ben hiç o şekilde kullanmadım ama onda gördüğüm zaman çok beğenmiştim.
5.Yeşil el yapımı kalem kutusu/makyaj çantası, Cathrine Arley Silky Touch allık 06 numara, şeftalimsi bir renk ben sadece bir kere kullandım fakat rengi bana yakışmadı. Kabın üzerindeki yazısı azıcık silik görünebilir bunun nedeni kullanmadığım halde sürekli makyaj çantamda dolaştırmam. Avon Charcoal eyeliner, hiç kullanmadım, kurşuni bir rengi var hafif parıltılı ve de siyah fakat çok koyu bir ton değil. Üzerindeki yazı aynı nedenden dolayı hafif silik. Avon ColorTrend Medium Kapatıcı, bir kere denedim fakar rengi benim tenime uymadı biraz koyu kaçtı.
6. El yapımı mor makyaj çantası, üzerinde boncuklu çiçek işlemesi var. Koyu Kahverengi Deri bileklik, 3 ayrı kademede çıtçıtı var her bilek yapısına uygun. Balık ve yaprak şekillerle süslenmiş yeşil ipten bileklik. Bordo ipli bileklik, üzerinde yusufçuk, terlik ve sarı bir nazar boncuğu var.

Katılmak için tıklayınnnnnnnnn :)

0 yorum: